Benvinguts!

Benvinguts!
Em dic Cristina, tinc 20 anys i aquest és el meu bloc. Sóc una ex-alumna del CFGS d'Educació Infantil de l'Acadèmia d'Igualada i actual alumne del Grau de Mestre en Educació Infantil en la Universitat de Barcelona. En aquest bloc trobaràs tot una varietat d'entrades sobre la meva experiència tant en el cicle com en la universitat i el món educatiu i infantil.
No et tallis, tafaneja!

dimarts, 19 de gener del 2016

Em presento! La primera entrada del meu bloc

Hola!

Aquesta és la primera entrada del bloc, i què millor que començar-la amb una presentació!

Em dic Cristina, però molts em diuen Tina, d'aquí el nom del meu bloc. Tinc 18 anys i sóc estudiant del CFGS d'Educació Infantil a l'Acadèmia d'Igualada. Visc a La Torre de Claramunt, un poblet petit a uns 10 minuts d'Igualada. M'agraden molt els animals, la música rock i estar amb les persones que m'estimen.


Ara que ja sabeu una mica més de mi... us parlaré del que trobareu en aquest bloc!
Cada dimarts hi haurà una entrada que tindrà a veure amb el meu dia a dia com estudiant d'Educació Infantil, ja siguin curiositats, esdeveniments, treballs, excursions... i molta diversió!

Ens veiem dimarts vinent!

Ah! Per cert! Us adjunto una foto meva!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada