Benvinguts!

Benvinguts!
Em dic Cristina, tinc 20 anys i aquest és el meu bloc. Sóc una ex-alumna del CFGS d'Educació Infantil de l'Acadèmia d'Igualada i actual alumne del Grau de Mestre en Educació Infantil en la Universitat de Barcelona. En aquest bloc trobaràs tot una varietat d'entrades sobre la meva experiència tant en el cicle com en la universitat i el món educatiu i infantil.
No et tallis, tafaneja!

dimarts, 2 de febrer del 2016

Segon dia de Carnestoltes

Bona nit dimarts! 
Avui tocava portar bigoti en el meu cas, i els llavis pintats en el cas dels nois, i de bigotis no n'hem vist gaires de pintats... algunes de la meva classe se l'han pintat al dit i quan li preguntaven si el portaven es posaven el dit davant dels llavis! Jo en canvi, vaig retallar un tros de goma eva amb forma de bigoti i el vaig enganxar a un pal, molt més fàcil!

Demà dimecres hem de dur o una sabata de cada o bé un mitjó de cada per sobre dels pantalons.

En aquesta imatge es veu el meu bigoti i el nas pintat de vermell, ja que els de segon han considerat que no comptava com a bigoti pintat i això vol dir... penyora! Hem hagut de ballar la macarena i ens han pintat el nas!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada