Benvinguts!

Benvinguts!
Em dic Cristina, tinc 20 anys i aquest és el meu bloc. Sóc una ex-alumna del CFGS d'Educació Infantil de l'Acadèmia d'Igualada i actual alumne del Grau de Mestre en Educació Infantil en la Universitat de Barcelona. En aquest bloc trobaràs tot una varietat d'entrades sobre la meva experiència tant en el cicle com en la universitat i el món educatiu i infantil.
No et tallis, tafaneja!

dimarts, 2 de febrer del 2016

Primer dia de Carnestoltes

Ahir dilluns, com ja he dit en l'entrada anterior, vam haver de dur una cosa "extravagant" al cap. A la nostra classe hi va haver una diversitat de barrets, perruques, diademes... Jo vaig dur un barret una mica especial, un barret de pikachu!
Els de segon ens han donat l'ordre de dimarts: Els nois van de noies i les noies van de nois, és a dir, les noies amb bigoti i els nois amb els llavis pintats!

Aquesta foto és del dilluns, amb uns quants companys de classe.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada