Benvinguts!

Benvinguts!
Em dic Cristina, tinc 20 anys i aquest és el meu bloc. Sóc una ex-alumna del CFGS d'Educació Infantil de l'Acadèmia d'Igualada i actual alumne del Grau de Mestre en Educació Infantil en la Universitat de Barcelona. En aquest bloc trobaràs tot una varietat d'entrades sobre la meva experiència tant en el cicle com en la universitat i el món educatiu i infantil.
No et tallis, tafaneja!

dimecres, 3 de febrer del 2016

Tercer dia de Carnestoltes

Avui dimecres, tocava portar o bé una sabata o bé un mitjó de cada. A la classe hi ha hagut força gent que ha complert, alguns amb sabates i d'altres amb mitjons.

En el meu cas, he dut una sabata blanca i l'altre taronja fluorescent!


 En aquesta imatge surto amb dues companyes, l'Andrea i la Maria, que duien una sabata de cada color.


I en aquesta altra surto amb la Rosa, una altra companya que en lloc de les sabates, duia els mitjons diferents.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada